Din suksess er vår misjon

Vår visjon er å gi markedsførere/små markedsføringsavdelinger den strategiske og operativ kompetanse de trenger for å…

  • Skape dokumenterte resultater
  • Skape vekst for selskapet de jobber i
  • Selv å vokse kompetansemessig og karriemessig.


Vi er glade for å dele vår kunnskap, “beste praksis” og “trinnvise prosesser” med deg slik at vi kan legge til rette for suksess.

Three girls laughing

Hva vi gjør for å være de beste digitale føttene vi kan være

  • Vi jobber med produktifisering og steg-for-steg leveranseplaner for alt vi leverer. På den måten sikrer vi effektivt samarbeid både internt og ut mot deg som kunde kunde.
  • Vi jobber med å optimalisere teamet, programvaren og prosessene våre for å være så kostnadseffektive som mulig.
  • Vi har eksperter innen ulike fagområder, slik at vi kan sikre både bredde og tyngde i vår kompetanse.
  • Vi holder oss oppdatert på trender i markedet.

Digitalfeets historie

Vårt lederteam

picture of Line in white background

Line Drolsum

Vil hjelpe deg med: Å legge ut markedsføringsstrategier som fører til ekspansiv vekst og fornøyde kunder.

Picture of Maia in white background

Maia Håland

Vil hjelpe deg med: Opprette innhold som overbeviser målgruppen din.

Picture of Lars in white background

Lars R. Sund

Vil hjelpe deg med: Strategier, integrasjoner og implementering, slik at du kan jobbe med datadrevet markedsføring.

Gjør verden litt bedre

Rundt jul hvert år velger vi et veldedig prosjekt som vi støtter. I flere år har vi støttet et barnehjem i Cagayan de Oro, Filippinene. I 2018 bestemte vi oss for å gjøre et større Pro Bono-prosjekt med Médicins Sans Frontières (Leger uten grenser).

Vi hjalp dem ved å lage en nettside hvor de enkelt kunne laste ned statistikk og rapporter. På den måten kan de bedre benchmarke sitt veldedighetsarbeid.

Hvis du har forslag til saker vi kan støtte, er vi alltid glade for å høre om det. Vi kan støtte med penger, men det er enda bedre om vi kan donere vår tid og ferdigheter til noe som bidrar til en bedre verden – slik vi gjorde med Médicins Sans Frontières.

Group of of people holding together
Frederic Penhard Benchmark Coordinator, Doctors Without Borders
Digitalfeet Top Qoute

«Takk for alt arbeidet som er gjort. Det er veldig imponerende hvordan hele prosessen gikk og hvor profesjonelle dere er.

Jeg setter stor pris på det faktum at dere holder ord. I vår første Skype-samtale sa dere at dere skulle levere en skisse i desember, og i den andre Skype-samtalen sa dere at dere ville levere nettsiden i januar. Alle frister ble overholdt.

Tusen takk, igjen.»

Frederic Penhard

Benchmark-koordinator, leger uten grenser┃ Médecins Sans
Frontiéres (MSF)

Digitalfeet bottom qoute logo

La oss komme på godfot!

La oss ta en uforpliktende samtale om hvordan vi kan hjelpe deg og bedriften din til å lykkes!

4 person discussing
Skroll til toppen

Line Drolsum

CEO/Strategic Advisor
Former Director of Corporate Marketing Visma

Will inspire you to work more innovatively with marketing, and lay out winning marketing strategies.

Areas of Expertise

  • Inbound Marketing
  • Marketing Automation B2B marketing communications and strategy
  • Market intelligence, brand building and brand strategy, concept and business development

How Line can help you:

Line has a 360 view on companies and marketing that not many people can beat. Inspires marketers to work more innovative and data-driven. Combining this with her analytical and creative skills, she can help develop strategies to pursue growth.

Line is known for her skills in developing marketing resources and teams, getting the best out of everyone. She could be a great mentor for you/your team, helping you release your potential.

Maia Håland

CMO / Strategic Advisor Founder of Digitalfeet

Help you create content that convinces your target audience

Area of Expertise

  • Website Content
  • Content Marketing
  • SEO
  • Campaigns
  • Kampanjer
  • Persona/Target Audience
  • Customer Journey
  • Marketing Automation

How Maia can help you:

Maia understands both business and people. Combined with a sharp pen, this enables her to write content people can relate to and be convinced by, even when its B2B and complex business processes.

She can help you with content marketing, website content, and campaigns.

Maia has worked eight years in Contenting, helping several marketers get documented results and increased influence, through optimized websites, lead-generating campaigns, marketing automation etc.

Lars R. Sund

CTO / Strategic Advisor in Digitalfeet

Your go-to-guy for strategies and implementation of data-driven marketing.

Areas of Expertise

  • Martech Strategies
  • Data-driven Marketing
  • Data Quality
  • Integrations

How Lars can help you:

Lars has the rare combination of IT education, number skills and marketing mindset – and is often the missing link all marketing departments search for to really scale their marketing.

Lars has been leading a team of web analysts and developers in Visma, helping them improve their processes. Together with our operative resources, Lars can help you improve and maintain your website.

Line Drolsum

CEO/Strategic Advisor
Tidligere Director of Corporate Marketing i Visma.

Vil inspirere deg til å jobbe mer innovativt med markedsføring, og utarbeide vinnende markedsstrategier

Fagområder

  • Markedsføringsstrategi
  • Markedsføringsledelse
  • Merkevarestrategi
  • Digital markedsføring
  • Marketing Automation
  • Kommunikasjon & Design
  • Kundereise/-opplevelse
  • MarTech-strategier

Hva andre sier om Line:

Maia Håland

CMO/ Strategisk rådgiver
Grunnlegger av DigitalFeet

Hjelp deg å lage innhold som overbeviser målgruppen din

Fagområder

  • Content marketing
  • Nettside-innhold
  • Kundereise
  • SEO
  • Kampanjer
  • Forretningsutvikling

Hva andre sier om Maia:

Lars R. Sund

CTO/ Strategic Advisor i Digitalfeet
Din go-to-guy for strategier og implementering av datadrevet markedsføring.

Fagområder

  • MarkOps (bruk av verktøy for å automatisere og måle nett- og markedsføringsaktiviteter)
  • MarTech
  • Markedsføringsanalyse og rapportering
  • Datadrevet markedsføring
  • Strategi for datainnsamling
  • Datakvalitet
  • Integrasjoner
  • Web (leder teamet som jobber web – design, utvikling og data)

Hva andre sier om Lars: