Finn de rette personene for arrangementet ditt

En type kampanjer vi er gode på er eventkampanjer. Vi har hjulpet mange B2B selskaper med å få hundrevis av “de helt riktige” potensielle kundene til å delta på seminar, webinar eller andre events.

Happy Persons

Vi sørger for at webinaret/seminaret/eventet ditt blir fullbooket

Vi sørger for at webinaret/ seminaret/ eventet ditt blir fullbooket

Når du gjennomfører et seminar, et webinar eller andre typer arrangementer, er det viktig at du får de helt riktige deltakerne på arrangementet ditt.

Vi har en steg for steg prosess for å sikre at vi gjør de riktige tingene i riktig rekkefølge, samt at vi sikrer godt samarbeid med dere gjennom hele prosessen. Vi vet hvordan vi skal bygge gode kampanjer, og hvordan vi kan målrette disse.

Vår prosess til vellykkede kampanjer

Vi stiller med et rammeverk for kampanjeplan

Vi har en klar idé om hva som bør gjøres, hvordan og i hvilken rekkefølge, for å sikre en god eventkampanje. Denne steg for steg planen har vi summert opp i en PowerPoint, og denne vil vi gå gjennom i første møte.

I dette møtet vil også sammen gå gjennom tema for webinar/seminar/event, lage en kort pitch, definere publikum, lage script til videoer, og bestemme hva som vil skje videre med de som har deltatt på event.

Mest effektivt med video

Vi ser at kampanjen blir mer effektiv dersom vi bruker video.

Vi hjelper dere med å lage et godt manus, og så får dere velge en hos dere som skal være “filmstjerne”. Dere filmer selv, og så står vi for redigering, tekster, setter på “Call to Action”.

Produsere ressurser og sette opp kampanje

Vi går i gang med å sette opp:
 
  • Landingsside
  • Utsendelse
  • Epostbanner
  • Event på Facebook og LinkedIn
  • Kampanjer på Facebook og LinkedIn
For oss er det viktig at vi treffer riktig, både når det gjelder budskap og publikum. Derfor gjør vi en innsats for å målrette annonsen riktig.

Den avgjørende oppfølgingen

Arrangementet ditt var en suksess, og deltagere har ditt firma og ditt budskap «on top of mind». Leads er ferskvare, og de første dagene etter et webinar/seminar/event så er fornøyde deltagere veldig mottagelig for innsalg.

Vi hjelper dere med strategien for å få leadsene videre ned i salgstrakten.

Ble det noe business?

Vi tar et møte etterpå for å se hva som gikk bra, og hva som kan gjøres enda bedre ved neste anledning. telefonene, og innenfor hvilken tidsfrist.

Velg en plan som passer for bedriften din

smiley

Liten

NOK 45,000

Passer for firmaer som trenger hjelp til å sette opp en kampanje.

ANBEFALT

smiley

Medium

NOK 65,000

Passer for selskaper som ønsker hjelp til å sette opp kampanje på Facebook, LinkedIn, samt spre organisk.

smiley

Liten

NOK 45,000

Passer for firmaer som trenger hjelp til å sette opp en kampanje.

ANBEFALT

smiley

MEDIUM

NOK 65,000

Passer for selskaper som ønsker hjelp til å sette opp kampanje på Facebook, LinkedIn, samt spre organisk.

Planlegging og møter bronze-smiley gold-smiley
1,5-timers oppstartsmøte
Oppfølgingsmøter 1 2
Kampanje bronze-smiley gold-smiley
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Sporing og optimalisering
Etter eventet bronze-smiley gold-smiley
Takke-epost etter event
Rapport

Velg en plan som passer for bedriften din

smiley

Lite

NOK 45,000

Passer for firmaer som trenger hjelp til å sette opp en kampanje.
smiley

Lite

NOK 45,000

Suitable for: Companies that want help to setup a simple campaign. They will handle all follow up themselves.
Planlegging og møter
1,5-timers oppstartsmøte
1 Oppfølgingsmøter
Kampanje
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Sporing og optimalisering
Etter eventet
Takke-epost etter event
Rapport
smiley

Medium

NOK 65,000

Passer for selskaper som ønsker hjelp til å sette opp kampanje på Facebook, LinkedIn, samt spre organisk.
smiley

Medium

NOK 65,000

Suitable for: Companies that are serious about their campaign and have internal resources that will follow up hot leads.
Planlegging og møter
1,5-timers oppstartsmøte
2 Oppfølgingsmøter
Kampanje
Landingsside for arrangementet
Epost-kampanje
Epost-banner
Videoredigering – for kampanjebruk
Facebook-kampanjer
LinkedIn-kampanjer
Organisk innlegg på Facebook og LinkedIn
Påminnelse e-post / SMS dagen før
Sporing og optimalisering
Etter eventet
Takke-epost etter event
Rapport

Add ons

Opptak og redigering av webinar

Ønsker du å ta opp webinaret på forhånd i et studio, og at vi produserer og redigerer slik at det ser profft ut? Det kan vi ordne for deg. En fordel med dette er at man kan ta opp flere webinarer samtidig, vi kan redigere dersom noe skulle gå galt mer mer.

PRIS

NOK 29 500

Hybrid event

Kanskje du ønsker å ha et frokostseminar i Oslo, men du ønsker også at mennesker fra andre steder i landet skal kunne delta digitalt. Det blir stadig vanligere å arrangeere Hybrid-event. Vi sørger for at eventet ditt streames slik at dette er mulig. Eventet ditt blir da også tatt opp, slik at du kan bruke innholdet videre.

PRIS

NOK 19 000

Webinar on demand

Dersom det er tatt opptak av webinaret er det smart å tilgjengeliggjøre det “on demand”. Det vil si at det legges ut på nettsiden din bak en innlogging, slik at det fortsetter å genere leads. Vi kan hjelpe dere med alt det tekniske i forbindelse med dette.

PRIS

NOK 14 500

Backup for oppfølging

Kanskje du ønsker å ha et frokostseminar i Oslo, men du ønsker også at mennesker fra andre steder i landet skal kunne delta digitalt. Det blir stadig vanligere å arrangeere Hybrid-event. Vi sørger for at eventet ditt streames slik at dette er mulig. Eventet ditt blir da også tatt opp, slik at du kan bruke innholdet videre.Noen ganger opplever vi at kundene vi jobber med ikke følger opp deltagerne. Det kan være noen tilfeller oppfølgingspersonen er opptatt, utilgjengelig eller ikke komfortabel med å ta telefoner til event-deltagere.

Det er selvfølgelig best om dere følger opp leads selv, men dersom dere ikke kan garantere dette, så er det bedre at noen andre ringer.

Vi har alliert oss med Venezu som har spesialisert seg på slike type oppdrag. Dersom din bedrift ikke får til å følge opp alle leads som bør følges opp, så er det bedre å sette ut oppfølgingen til noen andre, enn å risikere å miste kunder fordi en telefon aldri ble tatt.

PRIS

NOK 950 per time

Add on:

smiley

Telemarketingtjenester

NOK 9,000 /hour

Trenger du regelmessig hjelp med kampanjer og andre oppgaver?

Hvis du trenger kontinuerlig hjelp med nettside, design, innhold, kampanjer og annet bør du vurdere å abonnere på en markedsavdeling. Da får du tilgang til en hel markedsavdeling bestående av en webutviklere, designere, innholdsprodusenter og digitale markedsførere i minst 32 timer i måneden.

Å sette opp og vedlikeholde en ny nettside kan være en del av dette abonnementet. Vi kan også hjelpe til med eventuelle andre markedsføringsoppgaver du måtte ha.

Abonner på vår markedsavdeling i dag!

Ikke få kalde føtter! Send oss en melding.

Event Campaigns
Når jeg klikker på knappen, betyr det at jeg samtykker til hvordan digitalfeet samler inn, lagrer og bruker dataene mine. Se digitalfeets retningslinjer for personvern.
illustration
Scroll to Top