Content Marketing er din nye selger
Ikke gi konkurrentene en fordel. Sørg for at du har riktig innhold.
Vi vet at konkurrentene dine jobber med innholdsmarkedsføring; sørg for at du gjør det bedre enn dem.
Det handler om å være på rett sted, med riktig innhold, til rett tid om kundens kjøpsprosess. Det er å forstå hvem du snakker med og hvilket innhold som kan svare på spørsmålene deres og overbevise dem om å kjøpe.
Når kunden ankommer bilbutikken, har han allerede bestemt seg, basert på innholdet han fant på digitale flater. Uten godt innhold blir du en tapende fest i kampen om nye kunder.
La oss gå gjennom trinnene i innholdsmarkedsføring
Vi må bli kjent med publikum først. Vi kan gjøre dette ved å opprette personas basert på statistikk fra kundebasen, for eksempel Google Analytics. Etter dette designer vi innhold som passer til publikums ønsker og behov.
Vi må ha et mål. Et godt mål er spesifikt, målbart, oppnåelig, relevant og tidsbundet .
Innholdet må engasjere seg. Vi trenger å vite hva kunden er interessert i og ønsker å lese om. Innholdsmarkedsføring handler om å gi publikum den informasjonen de trenger og søker etter.
Vi måler resultatene for å se hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Å kjenne dine kjerne-KPI-er er er avgjørende for å måle effektiviteten av innholdsmarkedsføring.
Whitepapers
Whitepapers er mini-guider som vil gi leseren verdifull informasjon og direkte eller indirekte utløse kjøp. Potensielle kunder må ofte oppgi kontaktinformasjon for å laste ned.
Priser inkluderer research, innholdsskriving og design.
Vi research, intervjuer, skriver innhold, lager enkle illustrasjoner og designer forsider. Du får whitepaper levert i PDF-format.

NOK 12 900
5 sider + inkl forside
NOK 19 900
ANBEFALT
9 sider + inkl forside
NOK 16 900
7 sider + inkl forside
NOK 12 900
5 pages + incl front page
NOK 19 900
RECOMMENDED
9 pages + incl front page
NOK 16 900
7 pages + incl front page
Artikler og Bloggposter
NOK 6 000
SEO-vennlig blogginnlegg (300-600 ord)
NOK 10 000
ANBEFALT
Krever et intervju med en profesjonell eller research – opptil 1000 ord
NOK 8 000
Kundereferanseartikler (vi må få kontaktdetaljer til kunde som skal intervjues)
NOK 6 000
SEO-friendly blog posts (300-600 words)
NOK 10 000
RECOMMENDED
Requires an interview with a professional or research – up to 4000 words
NOK 8 000
Customer reference articles (must provide customer details for interview)
Workshop: Social selling via LinkedIn
LinkedIn Workshop is analyzing and understanding how to use social media to your advantage. And LinkedIn is the most used platform for successful social selling in the B2B space.
This has been the most effective strategy for attracting the right prospects, building relationships, and increasing B2B conversions.


Video
Video har blitt mer populært i dag, det er fordi videoer er enkle å fordøye og engasjerende. Video kan forklare alt raskere og mer personlig og kan gjøre vanskelige konsepter enklere å forstå.
Videoer er viktig del av markedsføringsstrategien din, da den kan brukes overalt i sosiale medier, e-post og nettsider.
Trenger du regelmessig hjelp med innholdsmarkedsføring og andre oppgaver?
Hvis du trenger kontinuerlig hjelp med nettside, design, innhold, kampanjer og annet bør du vurdere å abonnere på en markedsavdeling. Da får du tilgang til en hel markedsavdeling bestående av en webutviklere, designere, innholdsprodusenter og digitale markedsførere i minst 32 timer i måneden.
Å sette opp og vedlikeholde en ny nettside kan være en del av dette abonnementet. Vi kan også hjelpe til med eventuelle andre markedsføringsoppgaver du måtte ha.
Abonner på vår markedsavdeling i dag!